Veelgestelde vragen
Hieronder vind je onze veelgestelde vragen! Lees ze even door… maar staat jouw vraag hier niet tussen, neem dan gerust contact met ons op!
Omdat Swan Market een platform is waar tientallen creatieve ondernemers hun producten aanbieden en wij niet willen dat je bij elk apart product (van een andere ondernemer) extra verzendkosten moet betalen, zijn de verzendkosten al doorberekend in de verkoopprijs. Jij hebt dus het artikel in huis voor het aangegeven bedrag. Omdat de verzendkosten naar het buitenland hoger zijn, rekenen we daarvoor een toeslag van € 4,- indien van toepassing.
Op de pagina: Retouren vind je alle informatie terug over hoe je zo gemakkelijk mogelijk jouw bestelling (of een gedeelte ervan) kunt retourneren.
Je kan veilig betalen met iDEAL, Mollie, Apple Pay, Bancontact, Creditcard en zelfs een VVV-bon.
Wanneer jij een bestelling plaatst op www.swanmarket.nl, dan krijgt de deelnemer daar direct bericht van. Nadat de deelnemer een klein vreugdedansje heeft gedaan, gaat die hard aan de slag om jouw bestelling z.s.m. te verzenden! Als de deelnemer niet in staat is om het product binnen 5 werkdagen bij jou bezorgd te krijgen, nemen wij zelf contact op met jou en de verkoper
Dat zou kunnen, maar dat hoeft niet zo te zijn! Het kan namelijk zo zijn, dat je producten hebt gekocht van verschillende deelnemers. Aangezien wij de voorraad niet op een centrale locatie hebben, maar de producten wél z.s.m. bij jou in huis willen hebben, verzenden de deelnemers de producten direct naar jou toe. Het kan daarom dus zijn, dat je voor één bestelling meerdere pakketjes krijgt!
Onze gemiddelde levertijd binnen Nederland ligt tussen de 2 tot 3 werkdagen. Alles is uiteraard afhankelijk van de bezorgcapaciteit van de verschillende vervoerders. Maar ook of het bestelde artikel op bestelling wordt gemaakt. Tot nu toe wordt 90% van de pakketjes binnen 2 werkdagen ter bezorging aangeboden.
Neem in dat geval contact met ons op door te mailen naar [email protected] en dan nemen we binnen 24 uur contact met je op! Uiteraard kan je ook altijd telefonisch contact opnemen via: 010-7371227.
Uiteraard kan dat. Dit kan in iedere Swan Market Store (Rotterdam, Nijmegen, Den Haag, Leiden, Breda of Den Bosch), zo kan je de verzendkosten uitsparen! Neem daarvoor wel altijd eerst contact met ons op. Anders kunnen wij de retour niet accepteren. Het is helaas (nog) niet mogelijk om jouw aankoopbedrag in de winkel retour te krijgen of om te zetten in een shop-tegoed voor in de winkel.
Het kan weleens gebeuren dat je een typfoutje maakt en dit achteraf pas beseft. Geef jouw correcte bezorgadres dan aan voordat je bestelling verzonden is. Doe dit door naar ons te mailen op [email protected]. Indien je bestelling wel verzonden is, neem dan alsnog contact met ons op. Dan zoeken wij samen naar een passende oplossing.
Je krijgt het verschuldigde aankoopbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour teruggestort, mits het product in goede staat is ontvangen.
Neem contact met ons op